ÎN CE CONSTĂ SERVICIUL DE SOCIAL MEDIA MARKETING
Informații despre tipuri de postări și calendare editoriale
Serviciul de Social Media Marketing constă în elaborarea unui calendar editorial, realizarea de creative (foto, video, text) și programarea acestora în Business Meta Suite pentru a fi postate periodic pe pagina de Facebook și/sau Instagram a afacerii tale.
* Cui se adresează acest serviciu: oricărei afaceri ce deține o pagina de Facebook sau Instagram
* Ce probleme rezolvă: arată clienților că pagina ta este activă, actuală și ajută la creșterea interacțiunilor organice

Spre deosebire de serviciul de promovare plătită, unde folosim un mesaj predominant de vânzare, postările pe social media, au un conținut mai diversificat.
POSTĂRILE EDUCAȚIONALE
Au scopul de a informa și educa cititorul, cu privire la produsele sau serviciile tale.
Acestea pot include tutoriale, ghiduri, răspunsuri la întrebări frecvente, știri din industrie, studii de caz, infografice, rezultatele unor sondaje, recomandări, definiții termeni din domeniu, hack-uri, sfaturi, cum se fabrică un produs sau cum se livrează un serviciu etc.

POSTĂRILE INSPIRAȚIONALE
Au scopul de a trezi o emoție în cititorul tău și de a îl face să se identifice cu brand-ul afacerii tale
Acestea pot include citate ale unor persoane de succes din industrie, testimoniale de la clienți, conținut generat de utilizatori, o poveste a unui client despre o problemă pe care a rezolvat-o cu ajutorul tău, postări de tip înainte & după etc.

POSTĂRILE DE DIVERTISMENT
Au scopul de a aduce un zâmbet pe fața cititorului și a asocia emoții pozitive de produsul sau serviciul tău.
Pot include meme-uri, puzzle-uri, trivia, glume, imagini amuzante, provocări, premii și concursuri, întrebări amuzante etc.

POSTĂRILE DE VÂNZARE
Au scopul de a îndemna cititorul să realizeze o acțiune (să descarce, să cumpere, să se aboneze etc)
Oferte, materiale gratuite în schimbul adresei de email, cupoane de reducere, teaser produs, promoții cu timp limitat etc.

POSTĂRILE DE BRANDING
Au scopul de a te poziționa în ochii cititorului ca o companie sau o persoană de încredere. Poți opta pentru o exprimare profesională, autoritară, amicală, glumeață sau de orice alt fel, atât timp cât te reprezintă.
Acestea pot include povestea ta, povestea afacerii, eșecuri și succese, misiunea, viziunea și valorile business-ului etc.

Recomandarea noastră e să se posteze pe pagina afacerii de minim 3 ori pe săptămână , și acest lucru să fie făcut de cineva din cadrul companiei tale, care este familiarizat cu dorințele și necesitățile clienților existenți.
În cazul în care așa ceva nu e posibil, noi oferim complementar serviciilor de promovare, și acest serviciu de Social Media Marketing.
